Dansk Flyvehistorisk Forening

Dänische Gesellschaft für Fluggeschichte
Société Danoise d'Histoire Aéronautique

Du er her: Forside  → Foreningen  → Nyt mødelokale fra og med september 2013

Auditoriet, som ses øverst til venstre, har alle de audiovisuelle faciliteter vi har behov. Et mindre lokale, med indgang fra auditoriet, kan benyttes til kaffedrikning, idet der ikke må indtages drikkevarer i selve auditoriet.
Øverst til højre ses et kort over selve lejren. Auditoriet ligger på Vestre Kvartergade nr. 5 og er mærket med nr. 4 (den røde pil). Klik på billedet for at forstørre det. Klik på X forneden til højre på billedet for at gøre det mindre.
Ved brug af offentlig transport:
Bus nr. 1A kører lige til hovedindgangen (Main Gate) på Avedøre Tværvej. Der er 20 minutters drift om aftenen.
Lejren ligger 1 km fra Avedøre Station, som vist på kortet oven for til venstre, dvs. en gåtur på ca. 15 minutter. Der en sti (mærket med ------ ) fra stationen frem til Avedøre Tværvej .Klik på billedet for at forstørre det. Klik på X forneden til højre på billedet for at gøre det mindre.
Lejren ligger tæt på motorvejene og der er god plads til parkering på området, som er godt oplyst.
Man kan hente en PDF fil med en nærmere beskrivelse af lejren på hjemmesiden
www.avedoerelejren.dk